FÖRSTA DECEMBER

Cred till Snaedis som tagit alla bilderna förutom den sista! 

Idag stog basket på schemat, Snaedis mamma kände någon som kände någon i detta laget därav tre gästbiljetter til Snaedis som hon var så snäll att dela med mig och Emfin! Jag har aldrig varit på basket innan, men det händer ju mer än i fotboll fast fotboll är nog intressantare ändå. Det var i alla fall trevligt och gött med den sköna solen som värmde på vägen dit och hem. Kände att skinnjackan hade varit ett bättre alternativ idag, den 1a december. Det är ju lite sjukt ändå. Dagens känsla annars idag... jobbigt att stå bredvid Snaedis och Emfin när de ser ut som två Gudar från ovan så kommer jag där med mitt andra dags hår och bara spyr ner bilden, haha! Jag överdriver! Men det är lite så, jag menar ... kolla översta bilden! Haha! Tyst med dig Malin!
 
Såååååå där hade ni min dag idag, fast inte hela, maha! För sen åkte jag hem, kände mig inte hundra.. hade feber. Jag bakade en äpplepaj och familjen kom hem. Min riktiga familj ringde upp mig och jag fick vara med då ljus nummer ett tändes, rimmet var väl inget att hurra för men aja... (bra gjort Isac!) Sen åt jag medan Leni höll mig sällskap och vi pratade om en del trevliga saker. Hon är bäst alltså. Nu sitter jag på sängen, ska kolla klart Mulan och se om Emma vill prata med mig på Skype! Vi får se helt enkelt.
 
Ha det fint ni fina!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0