NÖJD

En bra dag idag med glada barn, pizza på kvällen och alla barnen älskade äpplepajen jag bakade igår. HURRA! Där av var de ännu mer glada.

På kvällen blev det att äta Israelisk mat ovanför en kyrka i närheten, det var bland det godaste jag ätit, sötpotatispannkakor mm. Så mycket trevligt folk och sånt gör mig bara så glad! Skönt att få kunna prata på också, det går segt med engelska nhär hemma och min spanska blir bara lite bättre!

Hoppas ni hade en lika bra start på veckan som jag hade! Wihooo! Hoppas den fortsätter i detta tecken!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: maria

sv: det tog ca 1 timma med buss från vårat hotell (låg 5 min gångväg från oxfoord street) till museumet :) vet inte riktigt vad de kostade, men har för mig att det var ganska dyrt..

2013-12-04 @ 14:37:59
URL: http://maariabodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0