SJUKLING

Mår inte alls så värst bra idag heller så det blev att stanna hemma. Synd eftersom att Björn Ranelid skulle tala till oss idag! 
Annars så fyller ju jag år i Mars och jag har INGEN aning om vad jag ska önska mig så har börjat kolla på inredningstjohejsan som kan vara bra att ha senare i livet. Sen kom jag in på en fin sida och gjorde ett fult collage med olika fina saker som jag tycker om fast av lite annan prisklass och saker jag förmodlingen inte alls kommer önska mig. Roligt!
Annars har jag kommit på nu att jag ska önska mig påslakan, kan ju vara kul att ha två likadana eller i alla fall matchande. Som det ser ut nu har jag ett rosa med fåglar på och ett brunt med vita hjärtan på, som jag egentligen avskyr för att det påminner mig om pepparkakor. Men jag älskar det andra så det jämnar ut sig! Äh, ska knipa igen nu! Ha en fin tisdag!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig vännen!

2013-02-26 @ 17:28:08
URL: http://hansapansar.blogg.se/
Postat av: Ida

Krya på dig Malin! <3

2013-02-26 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0