2012

Hade öppet hus på skolan, jag hade långt hår, gick i tvåan och var cool. Parfymen i högsta hugg. Always.
Detta var på Julias födelsedag, men hittade inte bild. Va i hässleholm på både henne och Currys födelsedag. Mysigt!
Lisa fyllde arton och det var fest. Mycket roligt! :)
Jag klippte av mig mitt hår och började gå med den jeansskjortan typ överallt, alltid.
Jag fyllde år och firad med släkten. Senare på kvällen stack vi ut för första gången jag och Lisa med Bella och hennes kompisar. Roligt! 
Fina personer ordnade ett surprise-party till mig.. oh vad glad jag blev! 
Försökte vara nyttig. Det gick ett tag. Menmen...
Spelade teater i Jönköping och Helsingborg vilket var riktigt kul.
Pappa blev gammal! Nej det blev han ikke, men 50 blev han, coolt!
Piercade örat, coolt. Svimmade även för första gången. #yolo
Brände mig vid den första solen, ordentligt!
Träffade Hanna någon gång, och saknade Hanna i resten av året, palla att hon bor i Höör!
Var snygg med Jessica! 
Åkte till Mallis, kom i kapp resten av Sverige, färgmässigt. Flätade ena sidan och hade allmänt trevligt men mammsen.
Bad Taste-party ... mycket roligt må jag säga!
 
Ja, sen har du ju hänt en hel massa fler roliga saker men vissa kommer jag inte ihåg, vissa hittar jag inte bilder till... och ni vet en massa mer. 

Kommentarer
Postat av: fransson

haha! inte visste jag att du kände Hanna?? :O :D

2013-01-10 @ 22:38:11
URL: http://fransson.blogboost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0