SÅ SANT

 

JAG kommer inte att veta hur det är att vara berusad förens jag har testat!
JAG kommer inte att veta hur det är att ha sex förens jag har testat!

DU vet inte hur det är att vara kristen om du inte har testat!
DU vet inte hur det är att leva i Guds närhet om du aldrig har testat!
DU som kristen vet inte hur det är att leva i nåden om du aldrig har testat!
DU kommer aldrig att få reda på Guds vilja om du aldrig lyssnar!
& DU kommer aldrig att möta Gud om du inte öppnar dörren!

Jag är kristen fast jag inte förstår allt som står i bibeln!
Hur alla världens djur fick plats på arken eller hur Gud skapade universum på 7 dagar (perioder)!

Jag är kristen för att:
jag har testat hur det är att vara kristen
jag har testat hur det är att leva i Guds närhet
jag har testat hur det är att leva i Guds nåd
jag försöker ständigt att lyssna till Guds ledning
& och jag har fått möta Gud för att jag har öppnat dörren!!!

DU kommer aldrig att få reda på hur det är att vara kristen förens du har testat!

 

Texten hittar du här! Jag kan bara säga att jag håller med och det är faktiskt bra skrivet så... varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Jess

WOHOOOOO WORD!! rakt på sak, precis som det ska vara så folk fattar!

2013-01-07 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0