SUMMERING

Jag saknar Emma som åkt till London. Speciellt när det är fint väder och jag vill ha badsällskap! "Kolla Malin, jag är en kyckling!!" utbrister hon plötsligt ocj jag kollar på vår Skypecam. Jag tycker ju att hon ser mer ut som en kalkon, typ som den kalkonen Monica sätter på huvudet vilket resulterar i att Chandler säger "Jag älskar dig" för första gången. Den kalkonen är fin, precis som Emma. Fast Emma är finare!

Sånt här "sent på natten" tankesätt. Men sånt är livet!


Förresten, hej, jag lever! Bloggen på mobilen har inte funkat och jag sitter nästan aldrig vid datorn såatte vi skyller på det va!

Update:
Jag åker till Barcelona den 30e augusti, där stannar jag som au pair till slutet av juni/början på juli.
Jag har börjat på körskola för jag vill ha körkort!
Jag mår en hel massa bra!
Jag ska till Danmark om några timmar med familjen så ska sova.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin Dahl

Åh wow är allt klart med au pair nu??? Sååå spännande! Grattis och lycka till!

2013-07-27 @ 13:05:59
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0