LOV

Det är lov och jag sitter hemma, kollar serier och tänker inte gå utanför huset, jo, till trädgården kanske. Igår kom jag i alla fall ut ordentligt i två timmar men idag har jag verkligen inte lust till det. Tur att Elin kommer till mig imorgon!

Annars då Malin? Jodå, det är gött, lite trött kanske... Försöker övertala familjen om att vi ska åka till Köpenhamn på fredag och antingen kolla in det nya akvariet eller åka till zoo:et. Där finns en elefantunge och en jaguarunge på zoo:et nu och jag vill verkligen dit. M&P får skylla sig själva över att jag har velat gå på det zoo:et hela tiden, om jag bara hade haft en katt så hade alla behov varit täckta, lovar!

Kul text Malin, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0