ÄLSKAR VÄDRETÅ

Vaknade upp till smatter på seglet, det är alltid härligt. Om det bara duggar är det inte lika kul men när det öser ner, då är det toppen! Man får bara passa sig för alla snäckor/snigelsnäckor/de heter inte sniglar har jag hört.... Aja! De är många och söta! När jag var liten samlade jag ihop en massa i glasspaket och bråkade med brodern om vem som skulle städa bort bajset. Sen brukade jag sätta alla snigelanäckorna på armarna och vänta tills de verkligen satt fast! Sen rörde jag mig på olika vis och kände mig som ormtjusaren, eller vad heter det? Ormtjejen?, på cirkus. Fy vad cool jag var!! En liten flicka med snäckor på hela armarna, helt kletig! Coolt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

äckligt...

Svar: PUSS!!
Malin Nyman

2013-05-21 @ 19:01:03
URL: http://hansapansar.blogg.se
Postat av: Elin Dahl

Haha du är inte klok malin!!

Svar: hahaha, nej men det var längesen! :)
Malin Nyman

2013-05-29 @ 23:16:27
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0