11 VECKOR OCH 3 DAGAR

Igår lämnade jag inte lägenheten en enda gång. Jag gick upp ur sängen fyra gånger, varav en gång jag bara reste mig och la mig igen. Sov nästan inget natten från lördagen till söndagen på grund av en brinnande hals, fy sjutton, och illamående. Mådde bättre på söndagen men vilade mig igenom det. Idag är det också hyfsat bra men förkylningen har slagit på igen. Wiee!! Aja! Jan är snäll idag, eller försöker iaf!! :)

Söt med ank-paraplyet i alla fall! Och regnet öser ner, hurra! Det är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade det precis likadant som du inatt! Vaknade av att jag inte kunde svälja och mådde inte alls bra, sov knappt något heller under natten och är förkyld :( vi får vara virtuellt sjuka tillsammans! Krya på dig! :)

Svar: Gud va sjukt!! :o Haha! Ja, jag känner med dig! Nu är vi sjuka tillsammans, wiee!! Krya på dig också!
Malin Nyman

2013-11-18 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0