HEJ PÅ ER

Hejsan på er! Idag är det söndag och jag har hamnat på min säng med datorn och kände för att skriva ett par rader.
1. Jag är sjuk, igen... eller fortfarane. Var riktigt dålig förra helgen, sen blev det bättre under veckan men på torsdagskvällen efter filmen så fick jag feber igen. Nu har rethostan kommit. Så det är till att vakna upp på natten lite nu och då, vilket jag inte gillar. Det känns segt faktiskt, riktigt segt.
2. Det roliga händer på helgerna, denna helgen har Daniel varit här, men jag har inte kunnat träffa honom pga punkt ett. Har börjat gilla vardagarna mer dock, vet inte riktigt varför, ka bero lite på ögongodiset vid poolen eller att man inte känner sig tvingad att gå ut och ta tag i sitt iv på samma sätt som på helgerna, hehe. Så jag vet nog visst varför.
3. Jag skriver så dåligt här, egentligen vill jag nog ha mer text för jag villkomma ihåg de roliga sakerna jag gjort här, så som att vara sjuk och sånt. Nej men... jag vill ha mer text. Så de så! Wie!
4. Jag saknar värmen, det är kallt här! "klaga inte Malin det är kallare i Sverige" men det känns faktiskt minst lika kallt här. Och jag har inte lika mycket vinter-grejer här för detta är ju sommarparadiset!
5.Jag längtar efter att bli frisk så att jag kan ta promenader och chilla rundor igen. Hurra.
6. Emfin tipsade om Awkward och nu har jag snart sett klart alla säsongerna. Så går det!
7. Saknar lite kompisar hemifrån, sånt är det. Och typ Isac idag.

Massa kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0