MIDNATTSBEKÄNNELSER

Nu låter det som att jag kommer bekänna något hemskt men så är inte fallet. Det är bara lite hemskt och lite pinsamt! 

Jag har börjar följa Paradise Hotel. Varför? Jag har inget bättre för mig och det är rätt intressant, hemskt och underhållande. Sitter och håller för ögonen ibland när Robban är pinsam men nu tycker jag att han är snäll. Alltså vissa människor är verkligen snälla. (Kommer säkert få ta tillbaka det senare).

Har sett klart hela Ensam mamma söker och är både hela och delad över hur det slutade. Det bästa med den serien var att jag och Emfin följde den passionerat och kunde diskutera oss fram genom den. Roligt! 


Pratade med min älskade bror igår och han klickade mig direkt när jag berättade detta för honom! Gullig han är! Min älskade bror är Isac, bryr mig inte om Theo! Hahahahah skoja! Men menade faktiskt Isac här! Han som är så fånig och klickar mig!


Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0