SÅHÄR VAR MIN BLOGG INNAN

Sitter bara och tänker på hur mycket detta året förändrar alla. Folk får uppleva så mycket, det är nya människor, nya prövningar, nya värderingar. Det är så intressant, skrämmande och roligt att se hur folk i min närhet förändras.
Året efter gymnasiet bjuder ofta på något helt nytt för de flesta. Jag själv har börjat ifrågasätta en hel del saker med mig själv vilket är både intressant men också jobbigt ibland. När man ifrågasätter för mycket samtidigt blir det gärna en liten röra.
Men året (eller ja... livet) är väl till för att växa, förlora sig själv i en hel röra men sen sätta bitarna på plats igen. Och det är väl då man finner sig själv. Dock sker allt hela tiden, mer eller mindre. Finns det ett slut? När man har exakt koll på "detta är jag!". jag har aldrig kännt att jag har haft en såda tidpunkt i mitt liv i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0