TIDSAG

På tisdagen gick jag upp det tidigaste jag har gjort här i bcn, kl 8. Sjukt. Sen mötte jag upp mamma och pappa för att gå till la Boqueria. Det var det jag ville se dem uppleva, för jag själv älskar Boquerian! Vi gick rundor och åt frukost tillsammans och sen åkte vi hem, jag gick in om deras otellrum och fick med mig mynta, tandkräp och schampoo. Sen sa vi hejdå och jag hämtade Jan. Sen ursäktade jag mig för att gå på toa och grät en skvätt. Första gången jag gråtit i barcelona - check. Detta är rätt intressant. För inte tyckte jag att det var SÅ sorgligt att lämna Sverige men nu inser man verkligen hur mycket ens föräldrar bryr sig om en och älskar en och det är överväldigande. Och hur mycket jag tycker om dem också. Så därför så blev det väl extra påtagligt och Leni blev lite orolig för mig, men det blir snabbt bättre! 60-något dagar till Jul, såatteeee.... Nej men seriöst, det känns redan bättre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0