LÖRDAGSKVÄLLEN

Vart ute och åt för att sen dra ner till stranden och sen ut på Opium! Det var en väldigt rolig kväll och nu tänker jag bomba er med bilder!

 

Jag och Emfin på restaurangen
 
Jag och Snaedis på stranden
 
Fina lampor i taket tyckte jag
Cajsa och Snaedis på karusellen
Cajsa, Emfin och Snaedis vid stranden (vid ett-tiden.. och det var varmt att sitta såhär! åh!!)
 
Malin, Cajsa och Emfin 
Utanför Opium! Så gött, vi kom in gratis, slapp betala 20 euro, så himla bra!
 
Det var roligt och jag välkomnade sängen med smutsiga fötter runt halv åtta på morgonkvisten! Gött! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dahl

Kostar det två hundra spänn att komma in på ett uteställe??? :o

Svar: Ah, eller ja det är ju lite mindre, men ja det gör det! I alla fall den lördagen! Men det är stort, fint och har en rätt lyxig känsla! Får ta bilder så du får se! :)
Malin Nyman

2013-10-07 @ 09:50:44
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0