OKEJ

 
Från att ha en hyfsat tom helg så är den nu full. Möte med en snäll britt idag och nu är jag snart på väg till att möta några au pairer från skandinavien, roligt! Sen imorgon blir det stranden, äntligen! På söndag blir det kanske en eller två kyrkor och sen lunch med en schysst tjej från Holland! Roligt! Nu är ni lite uppdaterade på det, kanske är kul för er! Annars så har jag idag varit någon slags hjälte med mantel och hatt medan Jan har letat efter små saker som olika pistoler och så!
 
 
Hoppas att ifall helgen ändå är händelsefull så kanske jag får några roligare bilder än de på mig! woho!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Shit vad långt hår du har fått och skit vad snygg du ääääär!!!!

Svar: Tack du fina Hilda!! :D Försöker klättra mig upp till din nivå! haha! ;)
Malin Nyman

2013-09-14 @ 09:43:46
Postat av: Ida

Vilken skönhet du är!! Saknar dig Malin :*

2013-09-15 @ 18:23:55
Postat av: Elin Dahl

Olala, vilken bild!!!!

Svar: Förresten... ser du detta svaret om jag svarar från min blogg? :)
Malin Nyman

2013-09-25 @ 21:09:14
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/
Postat av: Elin Dahl

Yes I doooo!

Svar: Fy vad coolt! :D:D
Malin Nyman

2013-10-03 @ 19:21:01
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0