VI KOMMA, VI KOMMA

Hoppas seriöst att jag snart är brun som en pepparkaka och att set sen håller för resten av livet! Eller något liknande iaf! Stranden idag igen, sen möte med en finsk tjej och Emma! Riktigt trevligt! Paraden var dock hemsk, massa folk så man kunde knappt andas och man såg hälften men det var ju kul stämning iaf! Vi fick nästan panik och gick till Barceloneta för att se på fyrverkerierna ännu en gång. Jag ångrar mig inte! Det är det bästa verkligen! Åh åh åh! Önskar att ni var där och fick se det, underbart! Sen powerwalkade vi till tunnelbanan sicksackandes mellan alla människor för att komma hem tidigt men nu kan jag ändå inte sova så vara skriver strunt men jag tycker det är viktigt för er att veta att jag lever och mår bra. För det gör jag. Jag saknar dock Sverige och alla Goa där men mest på vardagarna av någon konstig anledning! Nu ska jag soooova! Ha det gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0