GÅTT IGENOM GAMMALT

 
Har gått igenom mycket gammalt på bloggen nu och på den gamla bloggen. Älskar att jag skrev lite mer för var dag, även om mycket är totalt ointressant. Dock gillar jag att se tillbaka på tiden då jag pluggade och vad jag gjorde då. Roligt värre. Just nu skypar jag med Erik (heter det skypa eller skypea?) vilket är trevligt. Han tog sina föräldrars dator så att jag kunde få så honom också för ovanlighegernas skull. Roligt!
 
Annars har jag just nu ont i hjärtat, tror jag. Alltså det gör bara ont ibland men det är sååå obehagligt när det är hjärtat. Är säkert inte hjärtat dock. Jag är bara nojig.
 
På Lördag ska jag få träffa min älskade familj igen och jag är riktigt taggad! Antagligen har Theo bytat frisyr också så det ska ju bli ännu roligare! Hurra vad kul! Taggad nu ju! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0