MIN FAVORITSPORT ÄR NU HORSEBALL

Hej på er! Har varit hela helgen i Canovés vilket har varit väldigt härligt men även kallt och en massa liv! "Malin, play?" x 1000 och sånt roligt. Woho! Innan jag åkte dit hade jag lite helg med Maike någonstans vid pl Catalunya där vi drack billigt tinto de verano och åt chips! Mums! Härliga dagar i mitt förflutna. Har även läst klart Den glömda trädgården som var väldigt spännande på slutet! Roligt. Nu ska jag vara tyst och slänga in en bild! 







Den sista bilden är från igår då det var pizza-kväll som det är varje måndag här! Riktigt smart faktiskt. För det får en att uppskatta måndagen mer. Men samtidigt går jag och äter  döööögod mat i lägenheten över kyrkan senare så jag tycker det skulle ha varit pizzatisdag! Det jag egentligen ville säga var att Jans blick är rätt läskig här, haha! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så snygg du ärrrr!

Svar: Tack finaaa du!! :*
Malin Nyman

2014-02-12 @ 00:16:45
URL: http://hansapansar.blogg.se
Postat av: HIlda

Håller med Hanna till 1000% och shit vad långt hår du har fått!!

Svar: Åh, gulle dig!! Du med! Jaa, det växer på! :D
Malin Nyman

2014-02-12 @ 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0