NU HINNER JAG ANDAS

Det är bara onsdag men detta är första dagen denna veckan jag hinner stanna upp och andas ordentligt. Så mycket fram och tillbaka. Måndagen gick i ett streck, hade inte tid över till något. Skola, Jobba utan rast för Jan skulle inte simma och då var han med mig hela dagen, föräldranra kom lite senare än vanligt och när jag blev fri blev det att göra en läxa och ta en bit pizza för jag höll på att dö för att senare dra mig upåt till kyrkan för att äta och umgås. Denna gången var det SÅ mysigt, skulle ha tagit ett foto eller fem. Vi satt ute, för det var grilldags, med lampor lindade runt träd och levande ljus. Från halv nio till halv elva satt vi där och åt Calçotadas, vilket är små purjolökar på grillen. Det är nog det godaste som finns, nästan. Så gott! Sen i en speciell sås, mums! Ska lätt ta med mig denna trenden till Sverige! Åt även korv och massa paprika, allt grillat, efter luktade jag också grill. Det är det värsta. Aja en bra men stressig måndag.
 
För att gå över till tisdagen... GRATTIS EMFIN! :* . Samma som måndagen och tränade på min paus, blev kaos med var barnen va och inte va men sen var vi samlade allihopa och varför inte bråka då? Det som är så kul.. bah! Stökiga har barnen varit denna veckan med en stark dålig attityd. Inte kul. Men det går i vårgor, alltid. På kvällen fixade jag mig och åkte sen till stan för att möta upp Emfin, Emma och Snaedis för att äta mat. Ångrar även här att jag inte tog några foton för fy vad gott det var. Buffé med en massa gott. Favoriten var nog ändå sushin, som jag saknat det, det är ju såå gott! Även ananasen var väldigt god. Mums! Massa mer gott. Man fick välja lite bland råa saker som man ville ha så tillagade kocken dem. Grönsaker, sea food och kött. Gott! Sen blev klockan mycket, pengarna var slut och fötterna verkte så jag åkte inte med de andra till W utan gick hem och la mig. De hade säkert det super där, hoppas verkligen det i alla fall!
 
Nu ska jag ta en bit bröd och sen gå och hämta upp Jan och hoppas på en lugn dag! 
Hoppas er vecka har varit bra hittills och blir bra också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0