HILLSONG LONDON

 
Så jag skrev detta i ett annat inlägg egentligen men får skriva här för det blev helt enkelt för mycket! Så jag var i Hillsong och det var great, ifall ni någon gång få chansen att se Robert Madu, gör det! Han är nog den roligaste predikanten någonsin, med ett bra budskap också. Åh vad han var bra.
 
För att dra ett exmpel. Detta är i början av gudstjänsten, alla har stått upp och så ommer han in. "Keep standed and just.. if I can ask you for one favor. Take one step to the left *alla tar ett steg till vänster* and now one to the right. *Smått skratt och frågande blickar* Now you can sit down! So... I'm gonna tell you.. this is gonna be a great service! Do you know how I can be so sure about that? *yeaah* Cause I've been up here talking for less than one miute and You've already been moved! *garvgarvgarv*" 
 
Okej, tänkte inte att det skulle bli sååå långt men ja, han var så bra och sa också någon som ska bli mitt motto och kanske även ditt motto för 2014! OROA DIG INTE. Tycker det är så himla bra, för jag lägger ner så himla mycket tid på att oroa mig, det är ju så dumt! Jag mår illa av det också vilket gör det ännu värre, fy för! Jag menar jag har ju tanken att jag kan lägga det i Guds händer också, för jag tror att han kan fixa allt! Men för er andra som inte tror på det så blir det väl ändå alltid bra till slut? För det mesta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0