LONDON

Här får London komma i ett inlägg dårå! Vi såg så himla mycket men jag är nog sämst på att ta foton och dokumentera så jag har inte så mycket. Jag och Emma träffade en del av hennes kompisar också som jag älskar, de var verkligen riktigt härliga! Vi kollade ritish museum, big ben, london eye, tower bridge, millenium bridge (!!!!! hp<3), tate, bakers street och en massa mer som jag bara inte kommer ihåg vad det heter! Haha! Jo, HILLSONG, wow säger jag bara och lägger in ett till inlägg om det sen! Aja, kul var det! Här kommer bildmix!!

The monument
ÄLSKAR denna bilden på Emma, sååå himla kul!!
Shakespares globe! 
MILLENIUM BRIDGE
Tate
Nyår, oj vad glda alla ser ut... vi var i fixet! Som ni ser blev det mycket förrätt och alla var vrålhungriga så tror ni inte att vi åt upp allt och sket i att göra köttet till huvudrätten. Bra jobbat! Dock gör det inte SÅ mycket för det var fett gott! Vi var annara fyra tjejer, Nathalie, Emma, Zara och jag! Trevligt!
Sååå god efterrätt fastän det blev fel grädde! Så gott! Marabouuu! 
Frukostara såg ut såhär med Emma, riktigt gott var det! Detta var nog dagen efter nyår då vi satt hemma hela dagen! Vi gick en promenad men inget mer! 
Och firade nya avsnittet av Sherlock Holmes med Cola och popcorn! Göttttt!!
Poetiskt.... 
Mer fina turistbilder! Katedralen
Någon dörr som britterna tagit från Egypten! 
Grekiska skulpturer! 
Mumier!! HUR COOT?!?!!
Fina!
En utgång i Camden fick vi ju också ha med! 
Lite sådär smått taggade!
Söt liten flicka! Alltså sååååå söt! Hon tyckte om mig :') 
Nandos, ännu en gång. Första gången på Nandos var med Emmas kompis Gustav och då satt vi där i fyra timmar! Bra ställe! 
 
 
 
Så himla härliga dagar med Emma i London! Jag är så glad över att fått spendera lite tid med henne! Kändes dock så ensamt att komma hit till en tom lägenhet och sen lägga sig och sova... för sig själv! Annars var min resa ill flygplatsen kul! Såg bussen gå framför ögonen på mig! Men jag oroade inte mig, fck bara ta tåg istället, som kostade 20 pund, fy vad dyrt London är alltså! Men jag kom fram tidigare! Gött ju! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0