ÖVERGLAD

 
 
 
Alltså för typ två timmar sen visste jag inte vart jag skulle bli av .... vart sjukt nervös samtidigt fett taggad för imorgon får jag besök av ingen annan än Bella! Så himla roligt! Jag är så taggad för detta! Ska bli så kul! Åh åh åh!! Vet inte vad vi ska göa i helgen men det blir säkert någon utgång, massa fika och god mat, kanske någon sevärdhet också! Kan ju vara bra! Åhhh! Men det är ju Bella!! Så glad! 
 
 
Så gamla bilder på oss! Tog dem från bilddagboken! Haha! Alltså, jag klagar på mina finnar nu! Stackars mig då! Jag bör vara glad! Hoppas det försvinner helt någon dag!
 
Det är inte vad dettahandlar om.. så taggad! Vi hörs chicas! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0