UPDATE

Tjenixen, fy alltså, det låter inte bra. Hej? Ja, det låter bättre. 
Täkte just nu bara ta en stund framför min dator (som förövrigt har bestämt sig för att batteriet bör bytas så man måste antaglige ladda hela tiden...-.-) för att skriva av mig lite om hur mitt liv ser ut nu. 
 
Så mitt liv här i Barcelona är så skönt. Jag oroar mig aldrig över i princip någonting för allting är ju "bara här" om jag inte har pegar gör det inget, om jag har så spelar det ingen roll. Jag bryr mig inte riktigt. Det är väldigt skönt. Dock får jag lite panik när jag tänker på hur det ska bli när jag kommer hem. Måste söka jobb, hitta på något med mitt liv, ta körkort, komma på vad jag ska plugga till och mycket mer. Så just nu vill jag inte hem, alls! Hehe!
 
Det är vad som rör sig i mitt huvud. Annars så har Emfin bytat schema vilket kan vara lite tråkigt eftersom att jag inte hinner träffa henne lika mycket då, men det är helg snart och då så! Nu blir det i och för sig mycket tid med Satu och det är också trevligt! På eftemiddagarna har vi denna veckan gått till en park där vi solat och pratat spanska med en gamla gubben Juan. 
 
Annars har jag börjat kolla mycket mer på youtube, det är faktiskt riktigt intressant! Taylor är nog min favorit eller Troye. Aja, blir i alla fall sugen på att själv videoblogga när jag ser dem. Det verkar så sjukt kul! Haha! Plus att det hade varit roligt att lägga upp lite videor här också. Men det kommer nog inte hända. 
 
Orange Is The New Black har jag också börjat kolla på! Började med Bella och är nu fast. Sjukt bra serie, se den!
 
Det var det hela! 
 
 
Denna bilden är gammal, ungefär två år. Det är rätt sjukt faktiskt. Hade inget annat att lägga upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0