HELSINGBORG I'M IN YOU




Blev mött på flygplatsen av familjen som håller i varsin skylt "hej på dig Malin, hoppas du mår bra!" Som pappa sjöng för oss varje morgon när vi var små! Mysigt! Fällde några tårar där, så det kan vara! Haha! Villet jag även gjorde minuterna innan då jag väntade på bagaget. Insåg att allt med Barcelona var över, jag ska inte tillbaka dit. Det är slut. Och det, om något, är sorgligt.

Överraskade farmor och farfar samt mormor och morfar och de blev glada. Sen kom Emma hit. Vi progg mat och sen tog vi ett kvällsdopp och pratade en hel massa i min mysiga säng så stack hon iväg morgonen efter! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är grejen med Isacs vattenkamning??

Svar: Ellerhur hade det varit finare snaggat? Jag tycker det iaf! Men har vant mig n! Detta ser ju stiligt ut vettja!
Malin Nyman

2014-07-31 @ 23:33:35
URL: http://hansapansar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0