FRUKT


Jordgubbar har vi ofta här hemma nu! Så himla festligt! Även melon! Dock är apelsinerna nog min favorit! Så goda!ätit mer appelsiner än i hela mitt liv här! De vi köpte senast var de godaste på länge! Åh! Mums! Kan vara därför jag nästan aldrig varit sjuk här nere! Bra jobbat Malin! 

Aja annars då? 
Spenderade helgen i canovés, var så härligt! Jag behövde komma ut där! Det blev hästar, kor, hönor, kaniner, hundar och spindlar i massor! Joinade även tinder! Hahaha! Så jag hade kul! Finns roligt folk! Tränade även min spanska en hel massa och åt nyttig hela helgen! Borde aldrig flytta hemifrån jag kommer bli så tjock! Usch! 

Har annars gått en månads spanskakurs och är nu inne på min andra! Helt sjukt vad dyrt det är så lever nu på små marginaler men det är det värt! Jag lär mig så
Himla mycket och borde ha börjat tidigare men vad gör det! Jag har fortfarande tid kvar, typ igen (:(((((((() , kommer kunna lära mig mer! 

Hej hopp det blev snurrigt kanske men dör fick ni ett litet inlägg, nu är set så att tengo pipi så vi ses en annan gång! Puss!


Kommentarer
Postat av: jessica

man blir nog snarare smalare av att flytta hemifrån ;D man äter inte lika mycket, för man orkar inte laga mat :D hehehe, så det blir snabba saker, och sallad ibland, vilket är nyttigare :D

Svar: Så kanske det är ja, men här är allt så billigt! Haha!Pizzan är sjuuukt billig och colan också! Det som är grejen! hah!
Malin Nyman

2014-03-27 @ 16:30:48
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0