INTE MIN GREJ DETTA

Inte min grej detta med bloggandet, gör det allt för sällan. Jag tycker det är så roligt att kolla tillbka på vad jag gjort men det är sällan det händer. Plus att just nu gör jag inte så mycket. Jag pluggar, det tar faktiskt en hel del tid, sen tränar jag och sen hänger jag med Erik. Typ så gåre runt, runt och runt. Så många som är lågt borta, saknar ihjäl mig efter Emma ibland och sen är jag bara allmänt knasig. 
 
Nu har jag i alla fall haft en intensiv vecka, de tre dagr som varit, med prov och skrivandet av ett praktikfall. Nu är det bara en text som ska kompletteras sen tar jag långhelg, jaddå! Inget jobb på lördag heller så det är gött faktiskt! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det du pluggar? :D

Svar: Linnea! Jag pluggar Service Management med inriktning på Turism. Väldigt rolig utbildning och jag trivs! :)
Malin Nyman

2014-10-30 @ 12:20:34
URL: http://lstrahle.blogg.se
Postat av: Din bro. Homie. Brah. Bruuuuuuur.

Saknar ihjäl mig efter dig också! Men du, vi kommer lix träffas nästa månad, och man blir helt varm bara av att tänka på det!

Ps. Gud hälsade att han inte tyckte att du skulle sticka utomlands över nyår

Svar: Men sluta säga så, jag bokade biljett igår med Erik!
Malin Nyman

2014-11-01 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0