BARCELONA

 
 
Nyår 2014-2015
 

Nyåret spenderades i mitt älskade Barcelona med min finaste Erik. Även om båda var sjuka stora delar av resan så var det så himla härligt. Kul att träffa familjen, glädje över värmen och solen som var med under hela resan, fotbollsmatch Espanyol - Eibar, träff av ny au pair, Mireia, mormodern och Azucena. Så mycket lycka och glädje i Spanien så att det inte går. När jag kom hem kastade jag mig i armarna på pappa, gråtandes och bölade fram att jag vill inte vara i Sverige, Erik förstod mig inte. Nu har jag vant mig vid tanken av att vara hemma, plugga och njuta av det iskalla vädret medan Erik har fått spader och verkligen vill tillbaka! Haha, roligt att det kommer på olika tider och roligt att även han kan se det fina i min favoritstad. 
 
Själv har jag som vanligt inte lagt några nyårslöften, trodde jag, antagligen lade jag ett förra året med Emma. Träna mer än 52 gånger på ett år, rimligt och bra. Både jag och Emma klarade det löftet. Detta året var jag nog för trött och besviken på fyrverkerierna för att ens tänka på ett nyårslöfte, men jag åt i alla fall 12 vindruvor under klockringningen och kommer nu ha ett lyckosamt år (knack, knack, ta i trä!).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0