HELST FOREVER 20

När slutar det? Nu vill jag inte bli äldre eller så vill jag slippa åldersnojan, varje år är det samma sak. Jag freakar ut lite lätt sådär framåt kvällen den femtonde då jag inser att jag kommer aldrig bli så ung som jag är nu, jag går från 20 till 21, nu är jag gammal! På riktigt! Orkar inte med detta! Kan man stanna i åldern? Med Nicholas flammels vise sten eller något? Vill inte bli äldre, få mer ansvar och större utgifter! MEN jag ÄLSKAR födelsedagar, glömmer det varje år men jag älskar det! Det är så härligt att få prata med alla sina nära och kära igen, det betyder så mycket för mig! Så nu ser jag fram emot en rolig födelsedag och att vara forever 21! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0