NJUT

Idag är sista dagen innan nio dagar av moln och regn samt lägre temperaturer. Dessa dagarna med de fina vädret och de höga temperaturerna har betytt allt för mig. Jag blir så mycket gladare av solen och av att få färg på huden, skojar inte, jag är lite röd. Får njuta av denna kvällen nu också då så att det njuts för fullt när man kan. Varför är jag ens inne? Vet ej!  Tentan gick sådär idag må jag säga, jag har varit sjuk i veckan så kan bero lite på det men kändes faktiskt som att jag hade lite koll på det så är förvånad över att det blev på detta viset. Får se hur resultatet blir om några veckor, ångest men helt ok! Nu ska jag lägga en bild där ni får se mina nya örhängen som jag fick av Isac och Theo! Orginalet så att säga!
 
 

Kommentarer
Postat av: hannanannana

Åh vad du är vacker min vän!!!

2015-03-19 @ 16:48:53
Postat av: hannanannana

Åh vad du är vacker min vän!!!

2015-03-19 @ 16:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0