LIFE

Idag trodde jag det var första dagen på mitt jobb, de sa att de skulle dyka upp mellan 5 och 9 personer som också skulle dyka upp men som sedan brukade försvinna. Jag kom dit och det var istället 15 personer där, han som ledde introduktionen sa att det var viktigt att verkligen visa framfötterna då alla inte skulle få ett jobb. Blev så otaggad. Hoppas verkligen att detta går vägen i alla fall. Annars får jag hitta något annat.

Första dagen var det också strejk I hela Barcelona så fick gå till jobbet och tillbaka, roligt. Så svettigt!

På kvällen kom jag iaf hem till Erik och vi tog en fika för att sen chilla lite vid hamnen och sen avsluta kvällen med en god middag framför "Fråga Lund".

 

 Pasta carbonara I all sin enkelhet, så gott! Dock förgiftade jag nog Erik lite, inte kul, med läxan är nu lärd. 
Coca Cola <3

 

 Vid hamnen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0