Senaste Inlägg

Han finns alltid där för mig.

När jag känner att ingenting fungerar vänder jag
mig alltid till honom. Han har alltid funnits där och
jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom.

Häromdan kände jag mig väldigt nere och orkade
ingenting. Plugget var all over me och jag fick panik.
Kändes typ so att drunkna, nej, men det var ikke kul.
Men då satte jag på tv:n och det var gusdtjänst
på tvåan. Jag tänkte skifta kanal men något fick
mig att stanna kvar, kände att jag skulle göra det.
Då sa dem något i stil med att Jesus kommer aldrig
överge dig, han har lovat dig det. Han vill
alltid finnas där för dig och alla dina bekymmer
kan du lämna till honom.
Det var exakt det jag
behövde just då. Jag blev så lättad över det. Lugn.

Jag tror att Gud finns med oss var vi än är. Jag vet
inte hur många andra som tror det, men jag är iaf
helt säker. Och vissa kanske tror att detta bara var
en tillfällighet. Det är det inte. Och om det vore så
kan jag berätta ett tusental mer gånger då han på
något sätt har hjälpt mig.

Önskar bara att jag kunde vara mer tacksam.


PUSSHEJ

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

Han finns alltid där för mig.

När jag känner att ingenting fungerar vänder jag
mig alltid till honom. Han har alltid funnits där och
jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom.

Häromdan kände jag mig väldigt nere och orkade
ingenting. Plugget var all over me och jag fick panik.
Kändes typ so att drunkna, nej, men det var ikke kul.
Men då satte jag på tv:n och det var gusdtjänst
på tvåan. Jag tänkte skifta kanal men något fick
mig att stanna kvar, kände att jag skulle göra det.
Då sa dem något i stil med att Jesus kommer aldrig
överge dig, han har lovat dig det. Han vill
alltid finnas där för dig och alla dina bekymmer
kan du lämna till honom.
Det var exakt det jag
behövde just då. Jag blev så lättad över det. Lugn.

Jag tror att Gud finns med oss var vi än är. Jag vet
inte hur många andra som tror det, men jag är iaf
helt säker. Och vissa kanske tror att detta bara var
en tillfällighet. Det är det inte. Och om det vore så
kan jag berätta ett tusental mer gånger då han på
något sätt har hjälpt mig.

Önskar bara att jag kunde vara mer tacksam.


PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0