Senaste Inlägg

Se själva





Vi vet alla att verkligheten är svår att fånga på bild, rätta mig om
jag har fel. Är det inte så att när man försöker ta en fin bild på det
sjukt underbara landskapet så blir det en riktigt crappy bild
jämfört med hur det ser ut på riktigt.

Vi kan ju bara försöka förstå hur fint det var vid dessa platser
ovan. Jag tycker dem är fina redan nu. Sen är kanske inte
dessa fotona dem bästa, men i alla fall.

Ni har säkert själva sett/upplevt ett sådant hära ställe. Det
är så fint så man vet inte vad man ska ta sig till. Man vill spara
det, man vill gömma det. Man vill kolla på det varje dag, man är
rädd att minnet ska raderas, att bilden ska tas bort. Man vill
spra bilden.

Kan det verkligen vara så att det var en slump? Kolla så
fint det är. Jag menar, det är ju helt sjukt vad fint ALLT är.
Kolla bara naturen, när du är i fjällen, går ute på hösten och
ser alla färger. Tror du att detta kom utan en slump?

Jag tror inte att detta var en slump. Jag tror att Gud har
skapat exakt varenda liten detalj. Även ondskan och synden,
fastän det inte är något som han gillar. Men då gav han oss den                                                                      fria viljan till att tro eller inte tro på honom, till att följa eller
inte följa honom. Och det valet är helt upp till varje enskild individ.


Frågan är bara
ifall du tror på det.
Senare blir den ifall du vill föja det.
Men låt oss fokusera på ifall du tror på det.


PUSSHEJ


Fotona är btw tagna från we heart it.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

Se själva





Vi vet alla att verkligheten är svår att fånga på bild, rätta mig om
jag har fel. Är det inte så att när man försöker ta en fin bild på det
sjukt underbara landskapet så blir det en riktigt crappy bild
jämfört med hur det ser ut på riktigt.

Vi kan ju bara försöka förstå hur fint det var vid dessa platser
ovan. Jag tycker dem är fina redan nu. Sen är kanske inte
dessa fotona dem bästa, men i alla fall.

Ni har säkert själva sett/upplevt ett sådant hära ställe. Det
är så fint så man vet inte vad man ska ta sig till. Man vill spara
det, man vill gömma det. Man vill kolla på det varje dag, man är
rädd att minnet ska raderas, att bilden ska tas bort. Man vill
spra bilden.

Kan det verkligen vara så att det var en slump? Kolla så
fint det är. Jag menar, det är ju helt sjukt vad fint ALLT är.
Kolla bara naturen, när du är i fjällen, går ute på hösten och
ser alla färger. Tror du att detta kom utan en slump?

Jag tror inte att detta var en slump. Jag tror att Gud har
skapat exakt varenda liten detalj. Även ondskan och synden,
fastän det inte är något som han gillar. Men då gav han oss den                                                                      fria viljan till att tro eller inte tro på honom, till att följa eller
inte följa honom. Och det valet är helt upp till varje enskild individ.


Frågan är bara
ifall du tror på det.
Senare blir den ifall du vill föja det.
Men låt oss fokusera på ifall du tror på det.


PUSSHEJ


Fotona är btw tagna från we heart it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0