Senaste Inlägg

Så sant så



Hit kommer jag igen
för att dela
med mig av mina vardagliga
problem eller härliga dagar.

Tänkte prata lite utifrån bilden
ovan eftersom att jag tycker att
den är väldigt sann.

Jag försöker ofta vara som någon
annan, på ett sätt som jag inte
själv kan se. Ibland vet jag inte
ens om det, men nu ser jag det
riktigt klart.

Utseendet, vissa delar av personligheten
men mest, mest utseendet. Man ska
vara så snygg, smal, ofinnig m.m.

Sen är det ju allt andra gör, går runt
och dricker... har sex med allt och alla.
Jag säger inte att jag vill göra det,
jag vill bara inte att någon ska säga
åt mig att jag INTE får göra det. Jag
menar, jag bestämmer ju över mig
själv.... eller?

Att vara kristen ska kännas som en
frihet. Just nu känner jag mig fastkedjad.
Dagarna kommer och dagarna går och
känslorna förändras dag till dag.

Att försöka vara någon annan
är
till att slösa bort den personen man
är just nu. Jag är jag och jag borde
vara RIKTIGT stolt över det. Jag är
bra som jag är, ser bra ut som jag
ser ut. Att jag inte dricker är starkt,
jag är stark. Jag är stark när jag är
med dig!

Malin Nyman

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

Så sant så



Hit kommer jag igen
för att dela
med mig av mina vardagliga
problem eller härliga dagar.

Tänkte prata lite utifrån bilden
ovan eftersom att jag tycker att
den är väldigt sann.

Jag försöker ofta vara som någon
annan, på ett sätt som jag inte
själv kan se. Ibland vet jag inte
ens om det, men nu ser jag det
riktigt klart.

Utseendet, vissa delar av personligheten
men mest, mest utseendet. Man ska
vara så snygg, smal, ofinnig m.m.

Sen är det ju allt andra gör, går runt
och dricker... har sex med allt och alla.
Jag säger inte att jag vill göra det,
jag vill bara inte att någon ska säga
åt mig att jag INTE får göra det. Jag
menar, jag bestämmer ju över mig
själv.... eller?

Att vara kristen ska kännas som en
frihet. Just nu känner jag mig fastkedjad.
Dagarna kommer och dagarna går och
känslorna förändras dag till dag.

Att försöka vara någon annan
är
till att slösa bort den personen man
är just nu. Jag är jag och jag borde
vara RIKTIGT stolt över det. Jag är
bra som jag är, ser bra ut som jag
ser ut. Att jag inte dricker är starkt,
jag är stark. Jag är stark när jag är
med dig!

Malin Nyman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0