Senaste Inlägg

GUD HÖR MIG

You are enough, så löd orden på bilden jag såg på tumblr för ett tag sedan. Jag stannade vid den och tyckte verkligen om den. Tidigare hade jag skrivit texten här på bloggen. Nu ikväll får jag ett sms av en vän "du är tillräcklig Malin, kom ihåg det!" efter ett tag kom jag att tänka på denna texten och vilket svar jag fick av Gud! Jag är tillräcklig, eller ja, tillräckligt mycket! Detta är ord från Gud och jag kan verkligen känna det! Ohhhh det är så häftigt VARJE GÅNG!

Trackback
Testing -

GUD HÖR MIG

You are enough, så löd orden på bilden jag såg på tumblr för ett tag sedan. Jag stannade vid den och tyckte verkligen om den. Tidigare hade jag skrivit texten här på bloggen. Nu ikväll får jag ett sms av en vän "du är tillräcklig Malin, kom ihåg det!" efter ett tag kom jag att tänka på denna texten och vilket svar jag fick av Gud! Jag är tillräcklig, eller ja, tillräckligt mycket! Detta är ord från Gud och jag kan verkligen känna det! Ohhhh det är så häftigt VARJE GÅNG!

Trackback
RSS 2.0