Senaste Inlägg

VARFÖR FÅR INTE JAG VARA SOM ALLA ANDRA

Malin dricker inte, hon gör inte det
och OM hon ens smakar, vilket ståhej
det blir. Är det så märkvärdigt att man
inte dricker? Är jag tråkigare för det?

Jag vet inte om jag är paranoid
eller om det bara är så. Jag har kul,
faktiskt riktigt kul utan alkoholen men
det känns inte som att man är en i mängden.

När jag skrev rubriken kom jag på
svaret på min egen fråga. Jag är inte som
alla andra eftersom att de är av världen
medan jag inte är det. Åtmindstonde vill
inte Gud att vi ska vara det, han hjälper
oss bort från det.

Vi ska vara ljus som fyller på av livets
kraft på det eviga ljuset, Gud. Vi ska inte
sättas under bord där vi inte syns för vi ska
lysa, lysa med Guds härlighet. Få visa de
som inte tror vem Gud är. Alkoholen är
bara en liten del i detta, det är så mycket
större än bara det. Vi förändras inifrån
och ut till att bli mer lika Gud och för att
få föra det vidare.

I ditt ansiktes ljus, låt mig präglas
och bli en bild av dig.

Låt mig reflektera ljuset ifrån dig.
- lovsång

Malin Nyman



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

VARFÖR FÅR INTE JAG VARA SOM ALLA ANDRA

Malin dricker inte, hon gör inte det
och OM hon ens smakar, vilket ståhej
det blir. Är det så märkvärdigt att man
inte dricker? Är jag tråkigare för det?

Jag vet inte om jag är paranoid
eller om det bara är så. Jag har kul,
faktiskt riktigt kul utan alkoholen men
det känns inte som att man är en i mängden.

När jag skrev rubriken kom jag på
svaret på min egen fråga. Jag är inte som
alla andra eftersom att de är av världen
medan jag inte är det. Åtmindstonde vill
inte Gud att vi ska vara det, han hjälper
oss bort från det.

Vi ska vara ljus som fyller på av livets
kraft på det eviga ljuset, Gud. Vi ska inte
sättas under bord där vi inte syns för vi ska
lysa, lysa med Guds härlighet. Få visa de
som inte tror vem Gud är. Alkoholen är
bara en liten del i detta, det är så mycket
större än bara det. Vi förändras inifrån
och ut till att bli mer lika Gud och för att
få föra det vidare.

I ditt ansiktes ljus, låt mig präglas
och bli en bild av dig.

Låt mig reflektera ljuset ifrån dig.
- lovsång

Malin Nyman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0