Senaste Inlägg

ÄNNU ETT SÅDANT LÄGER

Toppen efter att man har varit på
läger är fantastisk. Man känner sig bra 
inifrån och ut. Jag vill behålla känslan
för evigt. Är det möjligt. För jag vill
VERKLIGEN komma närmre Gud.
 
Dra mig nära dig, låt mig aldrig gå!
 
Jag menar, vad vore livet utan Gud,
äh, vill inte veta. Dock tror jag att jag 
gick och kärade ner mig en gnutta.
Inte något betydligt. Men kan inte tänka 
på något annat. Bra att det var senare 
på lägret så att jag kunde ha fokus innan.
 
Hur ska jag göra med det nu? Skita i det?
Är det ingenting för mig? Det måste ju vara 
rätt person, och hur lätt är det att veta det? 
 
Jag heter Malin och jag spårar. Inte bra.
Ville egentligen bara förmedla min glädje 
(och det som kanske är lite jobbigt) just 
nu. Men med Gud så fixar vi allt. Glöm inte
det! 

1 Kommentarer

Postat av: Linnéa! den 2013-01-05 @ 22:47:02
http://iamsure.blogg.se

Visst, jag vet att jag skriver bra.. men du skriver grymt!!
Får en att fundera och tänka!
Tummen upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

ÄNNU ETT SÅDANT LÄGER

Toppen efter att man har varit på
läger är fantastisk. Man känner sig bra 
inifrån och ut. Jag vill behålla känslan
för evigt. Är det möjligt. För jag vill
VERKLIGEN komma närmre Gud.
 
Dra mig nära dig, låt mig aldrig gå!
 
Jag menar, vad vore livet utan Gud,
äh, vill inte veta. Dock tror jag att jag 
gick och kärade ner mig en gnutta.
Inte något betydligt. Men kan inte tänka 
på något annat. Bra att det var senare 
på lägret så att jag kunde ha fokus innan.
 
Hur ska jag göra med det nu? Skita i det?
Är det ingenting för mig? Det måste ju vara 
rätt person, och hur lätt är det att veta det? 
 
Jag heter Malin och jag spårar. Inte bra.
Ville egentligen bara förmedla min glädje 
(och det som kanske är lite jobbigt) just 
nu. Men med Gud så fixar vi allt. Glöm inte
det! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa!

Visst, jag vet att jag skriver bra.. men du skriver grymt!!
Får en att fundera och tänka!
Tummen upp!

2013-01-05 @ 22:47:02
URL: http://iamsure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0