just because...

min näsa har börjat rinna och halsen vill man hälst inte ha något att göra med.
hur bra var detta då? ska ju på läger fredag-tisdag.
träffa massa människor jag inte sett på länge... skitkul!
äh, jag tänker bli FRISK!
;(


Kul sak bara.

Jag och mamma var på kicks för ett tag sedan.
Jag ser en fin mascara som är vattenfast och bara kostar 55 kr.
- Mamma kan du köpa den mascaran till mig? Eller lägga ut för mig sålänge? Jag behöver en vattenfast.
Och denna är skitbillig! Toppen!
- VA? Jag köpte samma igår, HÄR. Fast för 105 kr. Skit också, men ja det kan jag... *suur*.

Mahhaha. Synd om henne. För sånt är SKITSURT!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kommer bli bra! Hoppas ni får det superbra, medans jag sitter här hemma och glor. Livet är surt just nu.

2010-08-03 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0