Bonde söker fru och lite annat

Jag tycker sjukt synd om den ensamma bonden. Seriöst. Usch.
Hela programet är rätt så patetiskt över huvud taget, men nu är det synd om honom. Usch.
Och sen Ann-Katrin, hoppas det går väl för henne!

Ajaa, idag har jag annars pluggat, är stoooolt, kunde ju pluggat lite mer på NA-provet men ikke sa nicke.

Har annars inte fått svar på mitt mail till Forza än. Dåligt! Kommer inte in på forzaskane iheller.
Skit OXÅ! :)

Nu ska jag sova men även säga till er vänner där ute att ni alla är varmt välkommna till:

YOUNG´s julfest i Pingstkyrkan.
Det var riktigt mysigt förra året. Eller om det var förrförra ;)

I alla fall så är det gröt, julbord, vissa som uppträder och sen JULKLAPPSLEKEN och även Jesus!

Så kom dit! Det hade varit riktigt kul!

17/12 klockan 19:00! KOMKOMKOM!

Kommer påminna er, anmäl er till mig eller via Fejjan!


pusshej
god bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0