my ass hurts.

hellu!
var med lydia idag, en pommes och läsk på donken (ofc att det var cheddar cheese dip med!!) efter att ha suttit och pratat en lång stund på trappan!
jag gillar lydia och glömde ta bilder! tyvärr!
kanske är bra eftersom att hon är så sjukt fin så att alla som sett hade fått hjärtattackER!
så, nu har jag räddat er alla. ni får bilder på mig!
åh, vad kul?!?!? HURRRAA!!
NOTERA: mitt nagellack matchar faktiskt tröjan! woho!





haha, åh vad fina bilder! yay!
jag har i alla fall vaknat och jessica, jag är sjukt sugen på eclipse igen! GAH!
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: lydia

:) haha, du är så söt! vi måste träffas snart igen tycker jag! :D

2010-08-05 @ 17:37:52
Postat av: Malin

sv :tycker jag med Lydia! (: <3

2010-08-05 @ 23:54:40
URL: http://malinyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0