en simpel dag.



ljusblåa ögon seglar förbi, mörkgröna ögon... stannar på marken.
medans jag sitter kvar och beundrar de jag ser, jag vill bara ha mer...

en trött hälsning från mig idag då..
jag fick en matte-läxa tills imorgon som ska bli betygsatt. det preesssar mig, men och?
jag är trött hela tiden, fastän jag sover en massa. sjukt!
jessica var här idag!
spelade annars marimba idag och det var sjuuuukt kul! yaay! love it!


aja, det var det jag ville ha sagt.. sen bara en annan sak..


IMORGON BLIR DET DONKEN MED SARA OCH JAG ÄR GLAD FÖR DET!


pusshej

*maaaalin.... du har FORTFARANDE INTE tagit in dina kläder som ligger på köksbordet* argt.
*kommmeeer.. mamma... * trött.

pallar inget idag.. som sagt, stackars familj! :))

gby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0