N00B


new and old

Var på nya äventyr med denna tösen idag!


Sen gjorde jag lite newbie bilder, mehehe!



Kommer med bilder från idag senare!
Vi vart annars i Höör, låter ju kul, och hälsade på Molle, riktigt trevligt faktiskt!
På vägen hem trodde jag dock att det var en självmordsbombare på tåget. Sen pep det och sånt, shiet!
Sen trodde jag att någon tog knark och sen spydde den personen på tåget!
Fy vad kul det var, shit vad illa man mår då, stackars liten, men vågade inte hjälpa eftersom...
jag trodde han knarkat, bra Malin!



pusshej


Kommentarer
Postat av: jessica

Finaa bilder! det får mig att tänka på förr i tiden, du vet då när man åkte häst och vagn ;D så gamla är bilderna.. haha skoja, vi är såå fina ju :) hihi, loove yoou!

2011-04-10 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0