Goodnight


bild sen i somras, vill ha sommar!

Jag säger godnatt bara för att min dator är på och jag KAN göra det! Yay!
Uppmaning: Drick mycket vatten och ät mycket fisk!
Jag tränade idag, fett stolt över det, hoppas att jag kommer igång ordentligt igen, nu vet ni det!
På fysiken kommer jag antagligen få IG men väljer att se på fysiken med positiva ögon och sikta på ett riktigt fint G!
Pluggat på det ordentligt, men kan typ allt och känner mig fett osäker ändå. Ocoolt!
Som sagt, detta är BiffeN här, och BiffeN signar ut.
Slut.

pusshej

Kommentarer
Postat av: susanna

skit va brun du såg ut ;o

inte som nu vettu ;)

2011-02-20 @ 00:09:39
URL: http://susannalundberrg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0