Ledig


Exakt såhär såg jag ut dagen då jag gick till Johannes Hedberg för första gången.
Jag vill ha sommar igen, vara brunare och ha blondare hår!
Det är härlig att vara ledig, jag har hunnit med nyttiga saker i alla fall.
Lämna in svenskan, städat och ungdomsgruppen i kyrkan.
Att jag hänger så mycket i kyrkan tycker de flesta låter fett tråkigt, men det är det verkligen inte.
Tänk er att göra det ni tycker är kul med en massa goda vänner, låter det tråkigt?
Juste!  Det låter ju skitkul!
Denna datorn är seg på att lägga in saker och det blir inga mellanrum mellan raderna.
Seeeegt, för jag VILL ha det!
Nu skriver jag för mycket och ska sova, under detta lovet ska jag iaf ändra utseendet på bloggen, för det är tråkigt! Sen hoppas jag på att få vara mycket med mina HÖGT älskade vänner!
.
.
.
pusshej
god bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0