BYEBYE

Igårkväll så var det kyrkan som gällde, tacokväll.
Skulle egentligen varit laserdome, men det hade alla glömt!
Det var sista fredagen teamarna var här så det var lite hejdå till dem också.
Men teamarna kommer vara här på söndagen iaf, förutom David som åkte igår, fy vad sorgligt det var.
Han är en sjukt härlig person, en sån som det inte finns alltför många av, speciell på ett bra sätt!

Här sitter han inför vårt hamburgar-race! Jag fega lite så bjöd med Bella i mitt lag, vi åt faktiskt fem var, hade kanske klarat någon till, typ en! Men han klarade 8 och en halv.
Ajaa, vi ska inte vara ledsna nu, men det är allt lite sorgligt när dem åker iväg såhär.
Men i alla fall, igår när dem stack, så kramade dem alla hejdå o såhär, så tror jag att människan glömmer mig, fy vad elakt (och jaaa, jag blir liite sårad av sådant) men nej! han kommer istället fram och säger "den bästa till sist ju!" , sådant gör mig glad! Så nu är jag happy! :)

I alla fall, den kvällen ägde, god mat, bra snack, bra lovsång, bra lekar! YES!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0