MÅNDAG NU IGEN


Jag vet inte vad jag ska säga, finns inte ord... för hur längesedan det var jag tog en ovanifrån bild!
Men det var ju ganska kul ändå, kul med ljusa byxor oxå, mer vår så!
Och på tal om vår, det är ju mer vår nu, så härligt är det, men det skulle kunna vara 10 grader!
Med våren kommer skinnjackor, typ, så nu måste man hitta en bra sådan, för nuvarande är helt sönder! (y)
Kollar på NU BLÅSER VI SVERIGE, inte så kul, hade för höga förväntningar. Dumt!
Ajaaa, nu ska jag avsluta detta och plugga den sista biten inför morgondagen!
Theo får säga hejdå!

PANG!

Måste ju bara säga att igår bad jag väldigt mycket för min kompis rygg och idag snackade vi lite och han berättade att igår vid den tiden var ryggen bra igen! COOLT? Gud ÄR awesome! Kalla det tillfällighet, men när det händer ofta? Någon gång hoppas jag att alla ni kommer att förstå! Gud finns!

pusshej
god bless you

Kommentarer
Postat av: Hana

Amen! :D

haha Theo är cool, hälsa honom det!

och btw lätt fett att det ska vara Edmund ;)

2011-03-08 @ 07:34:06
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0