*LE ME WHO SHOULD BE STUDYING


Isac har börjat kolla detta. Jag blir helt fast för dem är så sanna ibland.

Jag UNNAR mig en paus från verkligheten och allt plugg. Hej datorn.. bloggen ..facebook.
Denna veckan.. (ja veckan, jag är sääämst på att uppdatera, men hinner icke, sorryyy)...
har varit upp och ner fram och tillbaka. Hemma från skolan, dåliga prov, missat hemgrupp,
lång helg, härliga vänner, firande av farfar. Japp, just nu sitter jag och läser Saras nygjorda
blogg och fixar adventsljusstaken. Pyntet är fixat och lussekatterna är bakade, snart i alla fall.
Ingen snö, det äger faktiskt, jag vill inte ha det nu.

Nu blir det en hel massa svammel, förlåt. Jag får väl bättra mig! Ni får ha det så bra! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; skrämmer jag dig nu igen? :O men åh Malin, jag tänkte samma sak om dig! så glad att du finns i mitt liv nu!

2011-11-27 @ 00:37:49
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0