MIN FAVORITKÄNDIS JUST NU


Han är så illa bra på att spela, dock är Jack Sparrow min favorit, heeeelt klart!
Sen några andra filmer men där ingår inte dessa bilderna.

Nu ska jag hitta lite tyger som användes på de sena 1700-talet i england, lycka til Malin!
Även en hel massa  mer! Imorgon är det genrep för något som jag redan är sjukt nervös inför...
Eximination - styrelsemötet! Good luck Mallish! Och god lycka till alla er som också kämpar med
era läxor, prov, inlämningar och tentor, life sucks. Nej det gör det inte! Men kämpa på och håll
käften Malin! Det är mödan värt säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: David

oh så orginellt med johnny depp som favorit ;)

2011-11-09 @ 17:16:25
URL: http://davidvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0