TWO IN ONE, THAT´S REALLY COOL


glad och gladare just nu, kul framtid!

Jag säger då det. Nu blir det julbak mitt i natten i alla fall! Det ska bli kul!
AnnaPanna åker till Australien (inte ALLS avundsjuk) i en månad (blir bara bättre).
Hon vill säga hejdå så det blir julbak i hennes stuga bara vi sju. Myysigt säger jag.

När vi skulle planera detta var det ju också kul, helt osammanhängande och det
slutade i alla fall med att de flesta kunde ta en tidigare buss och sen gå 3,5 km
och se om dem hittar till Anna. "Jag bakar fika ifall vi inte hittar så vi har något att äta"
säger Lisa, haha! "Jag tar med en stol så att vi kan sitta" säger Ida. Galna. "Ska ni
inte ha med er stormkök också" säger resten. Life is great! Jag, Kimberly och Hildi tar
bussen sent istället och får skjuts. Like a boss. Alla kommer vara hos Anna vid tjugo
över elva och DÅ börjar baket!

(På torsdagen ska jag och Jessica försöka spela in en musikvideo! Hahaha, jag är taggad!
Plugg blir det i helgen och på fredag med städ! Och idag var det teaterövning, det är så kul!
Nu ska jag vara tyst ett tag igen, haha!)

PUSS OCH KRAM!
god bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0