DENNA DAGEN ÄR SOM EN SÅDAN DAG ÄR


my life right now... och oftast annars också

Jag och mina girls, Lisa och Kimberly har nu varit ute och gjort stan. Hittat finfina
saker till Elin faktiskt. Jag vill alltid att min present ska bli bäst så att vi har försökt
göra något riktigt bra utav det. Berättar antagligen mer för er sen, mer bilder och
sådant också. Jag ska alltså till Elin imorgon, då blir det glitter och glamour, får se
hur det går. Köpt ett rött läppstift idag för att få det hela att se ut som om det
händer något. Har även en SJUKT tight klänning... Ah, we´ll see how this works out.

Kommentarer
Postat av: hännä

you're gonna be hot hot hot!

2011-10-08 @ 00:55:25
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0