GOTT OCH BLANDAT... ELLER?

Hej på eder igen, jag är ganska trött nu kan man ju lungt säga. Jag tänker ändå
lägga upp ett till inlägg sen men inte här. Där blev det lite klurigt va? Ao, för det
gillar jag när det är. Sen kolla liiite vänner, nej fy Malin. Du ska sova!

Det jag ville säga var att jag älskar det fina vädret som finns här trots att det är
OKTOBER. Hur sjukt är det inte med 23 grader i ... oktober. Mer av detta, det
gillas skarpt!

Praktisk information. De små bilderna jag lägger upp kan man klicka på så att dem
blir större, mycket bättre kvalité då plus att det är segt att scrolla ner femhundraelva
bilder varje dag. (Jag vet att jag har många stora ändå, det är ju fiiint).



Goodbajs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag fattade! och jag läste! good stuff (:

sv; har ingen lust....

2011-10-02 @ 11:49:03
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0